Hiring SuperOrganic partner/manager

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Now Hiring SuperOrganic partner/manager

Plan, direct and co-ordinate the operations of a business, division, department or operating unit. Plan and maintain systems and procedures for operating efficiency. Manage staff for optimum performance.

・Maintains staff by recruiting, selecting, orienting, and training employees; maintaining a safe, secure, and legal work environment; developing personal growth opportunities.

・Accomplishes staff results by communicating job expectations; planning, monitoring, and appraising job results; coaching, counseling, and disciplining employees; developing, coordinating, and enforcing systems, policies, procedures, and productivity standards.

・Establishes strategic goals by gathering pertinent business, financial, service, and operations information; identifying and evaluating trends and options; choosing a course of action; defining objectives; evaluating outcomes.

・Maintains quality service by enforcing quality and customer service standards; analyzing and resolving quality and customer service problems; identifying trends; recommending system improvements.

・Accomplishes financial objectives by forecasting requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.

Basic Qualifications
• Bachelor’s degree
• Experience building, coaching and managing a full-cycle recruiting team in a high-tech, fast-paced environment

SuperOrganic is an Equal Opportunity-Affirmative Action Employer – Female/Minority/Disability/Veteran/Gender Identity/Sexual Orientation.

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Now Hiring SuperOrganic partner/manager

SuperOrganic パートナー/マネージャー
BENTONIPPON及びSOコンビニコーナー運営における領域の責任者をお任せします。企画・開発から運用の段階まで、SOのビジョンに沿いながら、ユーザー満足度の高い品質の実現を目指し品質保証業務まで携わっていただきます。今後さらなる規模拡大が望める領域であなたの目指すキャリアに合わせた様々な業務に挑戦することが可能です。

■仕事内容
・プロジェクト計画、管理
・人材育成
・顧客折衝、営業支援
・各種調整業務
・組織管理

【必須】
・プロジェクトの管理経験もしくは顧客折衝経験
・高いコミュニケーション能力

【尚可】
・大規模プロジェクトの管理経験
・組織のマネージャー業務もしくは責任者の経験
・プリセールスのご経験

 

■SOHDについて

2011年8月に創業した、スーパーオーガニックを基準とした世界の食のトレンドFOOD FOR FUTUREをコンセプトに世界に食の企画からオーガニック商品販売までを手がけるインターナショナルな会社。まだ発展途上の小さな会社ですが、店舗展開に伴い新規スタッフも募集し成長過程の勢いのある会社です。代表は3人のママで、社風は帰国子女が多くインターナショナルなため英語や他言語、多様な文化を尊重し、各々の個性を尊重しチャレンジしたい人にはぴったりです。

▽SOHD(スーパーオーガニックホールディングス)沿革・会社概要

https://superorganicfoods.wordpress.com/about-superorganic-company/

公式募集:https://www.wantedly.com/projects/157144

 

■勤務地

・SOHD東京支店(都内中心地予定)

■就業開始日 

決定次第

■モデル年収例

・年収500万円/27歳 MD 経験5年

・年収700万円/40歳 MD 経験7年

■昇給・賞与

・賞与/年2回(7月・12月)

・昇給/随時

■諸手当 

・通勤交通費支給(月3万円まで)

・時間外手当

・出張日当 / 1日3,000円

■休日・休暇
週休2日制 / 年次有給休暇 / 産休産後育児休暇 / 介護休暇 / 慶弔休暇 / 特別休暇

■福利厚生

入社までに各種制度を整える予定

*****************************

■応募方法について

履歴書&職務歴(要写真)をメールでお送りください。経験や実績のアピール度の高い資料も歓迎します。

送付先:admin@super-organic.jp(採用担当窓口:佐藤)

第一次応募締め切り:2017年10月28日迄

 

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